איך לא מוותרים על אנשים טובים? ועל הדרך מוצאים את השקט
את נ' אני מכירה זמן רב כאשת מקצוע מעולה, בעלת שם בתחומה ומוניטין רב שנים. אליי – היא הגיעה רגע לפני הקפיצה הגדולה – פתיחת מרכז טיפולי חדש, מקצועי וגדול
ורד אטרי – יועצת ארגונית, מנטורית לפיתוח אישי,
מנהיגות ניהולית שמתורגמת להצלחות. זהו הלב הפועם של כל ארגון: מנהיגות אנושית, יצירתית ונחושה.
בעידן של שינוי מתמיד וטכנולוגיות חכמות, כולל כניסת הבינה המלאכותית לכל תחומי הניהול – היתרון התחרותי האמיתי נשאר בידי האנשים.
מנהלים וצוותים שמפתחים מנהיגות, תקשורת ושיתופי פעולה – הם אלה שיובילו את הארגון קדימה, גם במציאות המורכבת של היום.
אני כאן כדי לחשוף את הפוטנציאל הזה ולסייע למנהלים שלך לטפס לרמה הבאה עם מגוון כלים כהרצאות, סדנאות, מנטורינג ועוד.
עם ניסיון של מעל 25 שנה בשטח, ניהלתי צוותים, תקציבים ומערכות תחת לחץ, והובלתי ארגונים להישגים.
אני מביאה איתי לא רק ידע, אלא פרקטיקה מוכחת וגישה מעשית שמשלבת נחישות עם רגישות.
שדרגו את יכולות הניהול, שפרו את התוצאות העסקיות, ותובילו את הארגון שלכם לעתיד.





אלו כלים עומדים לרשותכם? קורס מנהיגות עצמית:
קורס קצר וממוקד שמסייע
לשפר ביצועים: להוביל ביעילות ולהשיג תוצאות מרשימות.
לפתח יכולות ניהול: לקבל החלטות מדויקות ולהניע את הצוות שלך להצלחה.
לשדרג את הקריירה: לקחת את התפקיד שלך לרמה הבאה.
הרצאות חווייתיות וסדנאות – שרותמות את הסיפור האישי עם ההתפתחות המקצועית.
ליווי אישי בתחילת הדרך הניהולית – מנטורינג 1:1 שמפזר ערפל ומחדד כיווני פעולה.
הכשרת מנהלות מרפאות
ניהול צוותים ושיפור תהליכי עבודה.
שדרוג חוויית הלקוחות.
שיפור רווחיות.
התמחות מיוחדת: מרפאות בקהילה
קורס פרקטי מורכב ממספר סדנאות מעשיות ובמהלכן:
שיטות ניהול מתקדמות לניהול צוותים באופן אפקטיבי.
קבלת החלטות אסטרטגיות בזמן אמת.
יצירת מוטיבציה והנעת עובדים לביצועים גבוהים.
ניהול קונפליקטים ופתרון משברים בארגון.

בשעה טובה, הגעת לפוזיציה ששאפת אליה ועבדת קשה להשיג אותה. קיבלת טייטל חדש.והתיישבת על כס המנהלת. את היא זו שמתווה את הדרך לכפיפים לך, . אלייך מגיעים העובדים להתייעצויות, ולקבל פתרונות לבעיות שהם מתקשים לתת מענה. ואת היא הפוסקת האחרונה לרוב נדרשת תשובה מיידית, להרכיב פתרון יצירתי שיסיים את המשבר. חוויתי זאת על בשרי. בתפקידי הקודם כמנכלית חברה הפרוסה ארצית, אליי הגיעו עובדים.ות עם הבעיות המורכבות ביותר, הפנו את הלקוחות הבעייתיים, תלונות וכד'. זה בילד אין בתפקיד, להיכנס לתמונה כאשר הזוטרים הגיעו לקצה גבול הסמכות שלהם. לשהייה בצמרת קבלת ההחלטות יש גם מחירים , שאת חלקם לא לוקחים בחשבון קודם לכן.

לכולנו יש איזה תוכנית עבודה שמחכה להשלמה, או שיחת בירור עם קולגה או עם כפיף, צריכים לתת מענה שלילי לבקשה, הליכי בירוקרטיה ועוד. אנחנו נמצא את הצידוק לדחות עוד קצת ולגשת למשימה כשנהיו מוכנים. זה יכול להיות משהו "דחוף" שחייבים לתת לו מענה, כמוו לסדר את התיקיות במחשב, או לפנות את התמונות מהטלפון. אנחנו משכנעים את עצמנו שכל הפעולות הללו נועדו כדי לנקות שולחן ומיד לאחריהן אנחנו ניגש לעבודה. בעצם אנחנו לא מצליחים להושיב את עצמנו ולהתחיל במשימה ובכל פעם ממשיכים ודוחים את הקץ. אנחנו מבינים שהפעולה תקדם אותנו לעבר המטרה הכוללת, או תפתור את הבעייה. אבל במבחן התוצאה אנחנו נותנים לעצמנו ציון נכשל. אין מי שלא לוקה בדחיינות, במידה כלשהי. הנושא נפוץ מאוד ומשותף לרבות מן העוסקות

עד שהיא תלמד את העבודה אנחנו נצטרך לעשות הכל אני פה כבר המון שנים, מנהלת חדשה תלמד אותי? מי שחוותה את קבלת הפנים הזו היא מנהלת צעירה של מחלקה קטנה, במוסד חינוכי. זהו אינו תפקידה הראשון, ועל אף גילה הצעיר, בת 25, היא נחושה, דעתנית ויודעת להשיג את רצונותיה. העובדים במחלקה ותיקים כולם, חלקם עברו את גיל הפנסיה והם בטוחים בתרומה המשמעותית שלהם לארגון כולו. מבחינתם – הם מבצעים את כל העבודה במקום, והאחריות רובצת על כתפיהם ולכן אינם יכולים לפרוש, אחרת הארגון כולו יקרוס. כמובן שהמציאות רחוקה מהתמונה שהם מציירים ומעדכנים את סביבתם השכם והערב. המבוגרים במקום עובדים באותה צורה כבר עשרות שנים, אינם מכירים שיטות עבודה שונות ויעשו הכל כדי שלא ישנו זאת.
"אל לו לאדם לפחד בחייו משום דבר. כל שהוא צריך הוא להבין"
"מארי קירי"
את נ' אני מכירה זמן רב כאשת מקצוע מעולה, בעלת שם בתחומה ומוניטין רב שנים. אליי – היא הגיעה רגע לפני הקפיצה הגדולה – פתיחת מרכז טיפולי חדש, מקצועי וגדול
המכתב שנשלח לעובדי מיקרוסופט ב-24 ביולי 2025 על ידי בראד סמית', נשיא ויועץ משפטי ראשי של החברה, פורסם בבלוג הרשמי של מיקרוסופט תחת הכותרת: "Recommitting to our why, what and
ברוכה הבאה, מנהלת חדשה! תפקיד ניהולי חדש הוא תמיד אתגר מרגש – עם הזדמנות להוביל, להשפיע ולהכיר לעומק את הצוות, המטרות והתרבות הארגונית. אז מה חשוב לדעת כשנכנסים לתפקיד כזה?