שירות לקוחות מנצח

שירות מעולה מגיע מעבר לציפיות הלקוח ויוצר עבורו חוויה בלתי נשכחת, שבה הוא מרגיש מוערך, מובן, ושהשקיעו בו מעבר לרגיל.
שירות שמשלב אכפתיות אמיתית, פתרונות מותאמים אישית לכל סיטואציה, ומענה מהיר ואפקטיבי.
וזאת תוך הקפדה על תשומת לב לפרטים הקטנים ויכולת פתרון בעיות יצירתית. 
שירות מעולה משאיר את הלקוח עם תחושת נאמנות ושביעות רצון עמוקה, כך שהוא לא רק חוזר שוב אלא גם ממליץ על השירות לאחרים.
בסדנא ייחודית ניעזר בטכניקות מעולם המשחק להמחשת הצרכים של הלקוח, זיהוי והבנת רגשות הלקוח וניהול המצב בצורה אפקטיבית.
מה תקבלי: 
כלים מעשיים להתמודדות עם לקוחות במצבים שונים.
פיתוח כלים לניהול קונפליקטים ופתרונות בזמן אמת.
שיפור יכולות התקשורת הבינאישית.
שיפור יעילות השירות תוך שמירה על איכות.
הטמעת גישה פרואקטיבית לשירות מעולה.

משך הסדנא: 4 שעות (לא כולל הפסקות)

ציוד נדרש: מקרן, מסך, כלי כתיבה, חלל עבודה (לתנועה מרחב)

Scroll to Top
דילוג לתוכן